עיסוי מגבר לגבר

עיסוי מגבר לגבר

זמן קריאה: 2 דקות

אם קיבלתם מתנה עיסוי כמתנת יום הולדת או ליום האב, או סתם רוצים להתפנק בעיסוי טוב, זה יכול להיות מעט מפחיד לחשוב על אדם זר אשר משפשף את גופכם העירום למחצה למשך שעה או יותר. זה סוג של תסריט מביך כשחושבים עליו באמת.

חייבים להיות כמה כללים לא כתובים על כל החוויה, נכון? אכן יש.

להלן 8 דברים שכדאי לזכור כשנכנסים לעיסוי.

נקודה מקדימה מהירה: האם אתה בוחר מטפל גברי או נשי? 

זה יכול להיות נושא מטריד בקרב גברים. אם אתה סטרייטי, האם טיפולי עיסוי בחור גורם לך להיות הומו? התשובה היא לא. זה פשוט מסתכם בהעדפה. באופן אנקדוטי, רוב החבר'ה מעדיפים מטפלים נשים, אך בהחלט לא כולם. הייתי בכנות קצת מודאגת במהלך העיסוי הראשון שלי שזה ירגיש מוזר שאישה מלבד שאשתי תיגע בי, אבל זה ממש לא דבר מיני. זה על הרפיה, לא על פיתוי. עם זאת, אם זו בעיה עבורך, אין שום דבר רע בכך שבחור יעניק לך עיסוי שסך הכך מסתכם בעיסוי מגבר לגבר. נסה את שניהם וראה מה מרגיש יותר נוח, רוב הגברים שמעדיפים עיסוי מגבר לגבר מעדיפים לעשות זאת בדירות דיסקרטיות.

1. התקלח לפני כן. 

עיסוי לגבר מגבר – אם היית מטפל בעיסוי, היית רוצה לגעת במישהו שזה עתה בא מחדר הכושר? לא תודה. היפטר מהסירחון ותגיע נקי ורענן.

המטפל שלך כנראה גם יבצע עסיוי בכפות הרגליים והידיים שלך, אז קצצו את הציפורניים לפני שאתה מגיעים לעיסוי.

2. להגיע מוקדם. 

לפני פגישה לעיסוי מגבר לגבר, תצטרכו למלא ניירת רקע בריאותית ולשוחח עם המטפל רק כמה דקות על מה שאתם מחפשים. התייצבות נכון עם פתיחת הפגישה פירושה שאתה למעשה מקצר את עצמך בזמן העיסוי. רבע שעה מוקדם הוא מושלם, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלך. אם אתה הופך להיות מטופל קבוע, 5 דקות מוקדם יהיה בסדר.

3. כבה את הטלפון שלך. 

אף אחד לא רוצה שהטלפון שלהם יצלצל במהלך מה שאמור להיות 30-60 דקות מרגיעות. אפילו רטט מורגש לעתים קרובות בחדר שקט, אז תסגרו את הדבר המנדנד הזה. שכנראה בעצמו צריך הפסקה לאחר עבודה ממשוכת של מספר חודשים רצוף.

4. התפשט לרמת הנוחות שלך. 

זה מה שהמטפל יגיד לך בדרך כלל לפני תחילת העיסוי מגבר לגבר. הם יעזבו את החדר, יאפשרו לכם להתפשט ולעלות על השולחן, ולהניח סדין מעל הגפיים התחתונות. תתפשטו לתחתונים ותמתינו לבוא המטפל.

5. תתקשרו.

משהו לא נוח? תיידעו את המטפל בעיסוי. בדרך כלל הם ישאלו בהתחלה איזה לחץ אתה רוצה; אם אינך יודע, אמור להם את זה, הקפד לתקשר אם אתה אוהב את מה שהם עושים או לא.

עליכם גם לדבר והלהגיד כבר בהתחלה אם אינכם רוצים עיסוי בחלק מסוים בגוף שלכם. לדוגמה, אני לא אוהב שנוגעים בכפות הרגליים שלי (מכיוון שהם מדגדגים, ואני פשוט לא אוהב רגליים), ולכן אני תמיד מודיע למטפל לפני שנתחיל.

עם זאת, האם אתה צריך לנהל שיחה? משוב הוא בסדר כמו שהזכרנו, וכמה שיחות חולין מקובלות גם כן, אך בהחלט לא כדאי שתרגישו צורך בצ'אט. אתה יכול אם אתה רוצה, אבל זה גם בסדר גמור לשכב שם בשקט מרגיע, לעצום את העיניים ופשוט ליהנות מהחוויה. למען האמת, להירדם זה דבר נפוץ, והמטפל שלך לא ייעלב כלל.

6. מה עם תפקודי גוף? 

זה לא נדיר שחלק בגוף מתעורר פתאום ומזדקף במהלך עיסוי. אחרי הכל אתה רגוע סופר ולפעמים זה פשוט קורה. למרות שבטח תתבייש אם זה יקרה, אין צורך להיות והמטפל יתעלם מזה.

7. אל תשאלו על טובות הנאה מיניות (או אפילו בדיחות עליהם).

אל תעשו את זה ואפילו אל תבדחו על זה כבדיחה חולפת. במקרה הטוב, המטפל שלך יעלב, במקרה הרע לא תזכרולטיפול נוסף ממנו.

8. השאירו טיפ. 

בדרך כלל מקובל בין 20-50 שקל. אתה יכול להעניק למטפל שלך מזומן ישירות (או להשאיר אותו בדלפק הקבלה), או בדרך כלל יש לך אפשרות להוסיף אותו לחשבון כרטיס האשראי שלך.

לפרסום תכנים באתר – צרו קשר
דילוג לתוכן