שרותי שרת ענן לתוכנת פריוריטי

שרותי שרת ענן לתוכנת פריוריטי

זמן קריאה: 2 דקות

תוכנת פריוריטי הינה חברת ERP בעלת דירוג גבוה המפתחת, מיישמת, מתאימה ותומכת בפלטפורמות ERP. מערכות התוכנה העסקיות שלה כוללות: תוכנות זמן ונוכחות, מערכת ניהול מחסן, ERP בענן, כלי מנגמנט פיננסי, ERP תפעולי ועוד.

פריוריטי מספקת פתרונות מותאמים לצרכים של חברות בענפים כמו חקלאות, רכב, בנייה, שירותי בריאות, קמעונאות (עם קופה מובנית), שירות לקוחות, שירותים מקצועיים, ייצור ועוד. החברה מציעה גם למפעלים לוגיסטיים מוצר ניהול משולב של שרשרת האספקה ​​בכדי להעצים אותם לנהל פעולות אחסנה וציוד ספורט, ולבצע אופטימיזציה לרשתות לוגיסטיות.

תוכנת ה- ERP של פריוריטי כוללת את כל כלי ה- ERP הסטנדרטיים כולל מודולים לניהול קשרי לקוחות (CRM), ניהול פרויקטים, בינה עסקית, זמן ונוכחות, משאבי אנוש, לוגיסטיקה, ייצור ומימון. הספק מציע אפשרויות פריסה מקומית וענן עם תכונות מערכת זהות. יתרון נוסף הוא שאתה יכול לגשת לנתונים בזמן אמת מהטאבלטים והסמארטפונים.

סקירה כללית על יתרונות עדיפות

פריוריטי היא פלטפורמת תכנון משאבים ארגוניים (ERP) שהיא אידיאלית עבור גודל בינוניים עד ארגונים גדולים במגזרי תעשיה מגוונים כמו מכונות תעשייתיות, מזון ומשקאות, אלקטרוניקה, הלבשה, ייצור ועוד. אתה יכול לסמוך על תוכנת פריוריטי לטווח הרחוק שכן החברה מתהדרת ביותר מ 30 שנה של מומחיות וניסיון בתחום העסקי הזה.

עדיפות ניתנת להרחבה בקלות לדרישות של ארגונים הולכים וגדלים ותוכלו להשתמש בכלי ההתאמה האישית והרציונליזציה שלה כדי להגדיר את הפלטפורמה לצרכי החברה. נוסף על כך, הוא תומך במספר תחומי שיפוט מס, שפות ומטבעות. בקיצור, פריוריטי היא מערכת תוכנה משולבת יחידה לכל הדרישות העסקיות שלך – אין צורך בממשק. בנוסף, פתרון ERP זה אינו זקוק למאמצי תחזוקה תובעניים.

אחת מתכונות המפתח היא עקומת הלמידה הקצרה מכיוון שממשק המשתמש אינטואיטיבי ונתמך על ידי כלי עזרה כדי לאפשר לך להשיג את הניתוח של המערכת במהירות ובקלות. בנוסף, הפריסה והיישום הם מהירים, מה שאומר שאתה יכול למקד את המאמצים שלך להגביר את הצמיחה והחדשנות של החברה שלך.

יתרון עצום הוא עלות הבעלות הכוללת הנמוכה בשרותי שרת ענן לתוכנת פריוריטי שמתאפשרת על ידי הגמישות של פריוריטי כמו גם על ידי המודל התפעולי והמסחרי החדשני שלה. זה מאפשר לך למזער עלויות וסיכונים, ולהשלים את הפרויקטים שלך על פי לוח הזמנים ובתקציב.

שרותי שרת ענן לתוכנת פריוריטי

לעסקים שמחפשים פתרון בענן של תוכנת פריוריטי שמספק מעטפת כוללת כולל תמיכה במשתמשים, שרותי סיסטם ו HELP DESK. ימצאו פתרון בחברת https://www.activate.co.il/ שמציע פתרון כולל לכל הדרוש לתחילת עבודה ותמיכה שוטפת במחירים מעולים ביחס למתחרים , עם ERP בענן, אתה יכול לחסוך כסף על התקנה, תחזוקה, חומרת תמיכה, צוות מוסמך ורישיונות משתמשים, שכן כל מה שאתה צריך כדי לצמוח הוא דמי מנוי חודשיים קבועים.

לפרסום באתר צרו קשר

דילוג לתוכן