רעיונות יום הולדת 40 לנשים

רעיונות יום הולדת 40 לנשים

זמן קריאה: 4 דקות

רעיונות יום הולדת מגניבים לגיל 40 לנשים

יום הולדת 40 זה עניין גדול. יש נשים שמחבקות את זה, ואילו אחרות מעדיפות להתעלם ממנה. ולא כל אישה רוצה מסיבת יום הולדת 40 מסורתית עם מסיבה בבית.

אז השתהו דקה ושקלו לאיזו קטגוריה האישה שלכם מתאימה – ואז תכנן את סוג חגיגת יום הולדת 40 בהתאם. אם היא מרגישה רגישה לקראת גיל 40, הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לתכנן מסיבת הפתעה ענקית עם המון בני משפחה וחברים.

במקום זאת, היא אולי תעדיף לקבץ קבוצה קטנה יותר של 5-10 חברים יחד לפעילות קבוצתית כלשהי, כי פשוט לצאת לארוחת ערב לא מרגיש מספיק מיוחד ליום הולדת 40, אז הפוך את זה למשהו לא רגיל או קצת הרפתקני.

הגישה שלי לקנות למישהו מתנה ליום הולדת היא תמיד לבחור משהו שהם לא היו קונים בעצמם בדרך כלל – כך שזה מרגיש כמו יותר פינוק או מותרות. אני ממליץ לנקוט באותה גישה כשאתה בוחר איך לחגוג את יום הולדתם. ארגן משהו שהם יהנו ממנו, אך אינו דבר שהם עושים לעתים קרובות (או שעשו מעולם לפני כן!). זה יצור זיכרונות ייחודיים הקשורים ליום הולדתם ה -40.

אז בדוק כמה מהפעילות והחוויות הקבוצתיות היותר יצירתיות והלא שגרתיות שלהלן שמלוות את עצמן לחגיגות יום הולדת 40 לנשים.

 
 

עדיין רוצים לעשות לה מסיבת יום הולדת 40?

בעוד דף זה עוסק ברעיונות יצירתיים ויוצאי דופן ליום הולדת 40 לנשים, המבוססים על פעילויות וחוויות קבוצתיות, תוכלו גם לבדוק את העמוד הראשי שלי עם רעיונות למסיבת יום הולדת 40 (לנשים וגברים!) המכיל המון רעיונות יצירתיים למסיבה בבית – כולל נושאי מסיבה, רעיונות לספירה לאחור, הזמנות, אוכל ושתייה, קישוטים, מתנות, ודרכים לכלול זיכרונות, הפתעות ורעיונות מהורהרים כדי לגרום להם להרגיש מיוחדים ביום.

 
רעיונות יום הולדת 40 לנשים
מחפשים רעיונות יום הולדת 40 לנשים ? קראו כאן טיפים ורעיונות
 

רעיונות למשחקים כיפיים

לילדים גדולים אוהבי כיף, יש המון חוויות קבוצתיות כמו משחקים ואתגרים שיגרמו לפעילות יום הולדת 40 ייחודית ובלתי נשכחת באמת. 'לעשות דברים' יחד כחלק מקבוצה – ולא רק להסתובב לשתות ולשוחח על אהה ועל דא – זה תמיד מעלה את מצב רוחם של כולם, ומאפשר לאנשים חוויה משותפת.

חדרי בריחה

לנסות חוויה בלתי נשכחת של חשיבה, אקשן ואדרנלין. מתאים לימי גיבוש, ימי הולדת, הצעות נישואין

חדרי בריחה
חדרי בריחה -חוויה בלתי נשכחת של חשיבה, אקשן ואדרנלין.מתאים לימי גיבוש, ימי הולדת, הצעות נישואין

אומן חושים

אומן חושים, קוסם, ומנטליסט. שהמציאות עולה על כל דמיון, מופע על חושי, מהפנט, מתאים לארועי חברה, כנסים וימי גיבוש וימי הולדת.

אומן חושים
אומן חושים, קוסם, ומנטליסט. שהמציאות עולה על כל דמיון, מופע על חושי, מהפנט, מתאים לארועי חברה, כנסים וימי גיבוש וימי הולדת.

מופע סטנד אפ

מעוניינים במופע סטנדאפ פרטי? מה זה משנה מה אתם חוגגים? יום הולדת או מסיבת רווקות. סטנדאפ מקורי במקום האירוע שבחרתם באירועים פרטיים חוויה בלתי נשכחת.
מופע סטנד אפ
מעוניינים במופע סטנדאפ פרטי? מה זה משנה מה אתם חוגגים? יום הולדת או מסיבת רווקות. סטנדאפ מקורי במקום האירוע שבחרתם באירועים פרטיים חוויה בלתי נשכחת.
 

סקסולוגית 

מקצועיות וידע רב למציאת הדרך הטובה והקצרה לשיפור חיי המין הנחיית קבוצות וימי הולדת .
 
 

אסטרולוגית / נומרולוגית

ערב גיבוש נומרולוגי אסטרולוגי בלתי נשכח
למסיבת גיבוש בעבודה, מסיבת סוף שנה להורים בגן/בית הספר,
או כמסיבת יום הולדת, חוויה ועשירת תובנות, שכל כולה רוחניות ואהבה.
אסטרולוגית נומרולוגית
מתנת יום הולדת לגיל 40 עם חברים אסטרולוגית נומרולוגית
 

יוגה צחוק

סדנאות יוגה צחוק. הן טכניקת הרפייה, שמשפיעות על הבריאות. סדנאות היוגה צחוק מומלצות על ידי אנשי רפואה כתומכות בבריאות ומעולות לערבי גיבוש וימי הולדת.

יוגה צחוק
יוגה צחוק לערבי גיבוש וימי הולדת

 

שפת גוף וזוגיות

שפת גוף בזוגיות ובחברה. הידעתם שמילים הן רק משהו כמו 7% מהתקשורת שלכם ושפת הגוף וטון הדיבור, הם ה-93% …שילוב מנחה 
לערב יום הולדת יכול לספק מפגש מרתק ומעצים לכל אחד מהמשתתפים.
 
 

לרוע המזל, לא כל הפעילויות זמינות בכל עיר, אך כדי לבדוק זמינות באזורך ולהזמין מקומות, לחץ על הקישור שלמעלה. אלה הם רק מבחר קטן, כך שאם לא תוכלו למצוא פעילות מסוימת באזורכם, תוכלו לגלות כמה חדשים.

לפרסום באתר צרו קשר

דילוג לתוכן